STORT URVAL
GRATIS FRAKT FÖR BESTÄLLININGAR ÖVER 600SEK
30 DAGARS FULL RETURRÄTT
Logga in
Summa 0,00 kr
0

Hur kan jag betala min beställning?

 
 

Du har möjlighet att betala via Visa, Mastercard och Faktura.

Betalkort

I vår butik kan du betala bekvämt och säkert med betalkort. Vi accepterar Visa och Mastercard för värden på upp till 2500 kronor.

Din kortbetalning krypteras med SSL-protokoll. Genom att använda denna höga standard ser Nohea till att dina kortuppgifter är säkra.

Din data används givetvis enbart för att behandla din beställning och kommer under inga omständigheter att bearbetas till tredje part utan din tillåtelse.

Fakturabetalning

På nohea.nu har du möjlighet att betala via faktura. Du har 30 dagar på dig att betala fakturan efter att vi skickat din beställning. Vi tar inget extra betalt för betalning via faktura.

Fyll i ditt personnummer på följande sätt: ÅÅMMDDXXXX

För att betala via faktura måste du fylla i ditt personnummer eftersom vi gör en automatisk kreditkontroll. Kreditkontrollen görs när du väljer betalningsmetod och görs därför också om du inte slutför din beställning.

Betalning görs till följande mottagare:

Preventia Finans
Bankgiro: 251-4438

Referensnummer: OCR nummer på din faktura

Notera att det kan finnas många anledningar till att vi inte kan erbjuda dig fakturabetalning. I så fall ber vi dig använda en annan betalmetod.

Hur säkert är det att handla på Nohea?

Under betalningsprocessen använder vi SSL säkerhetskryptering för att försäkra att dina kortuppgifter är säkra och inte åtkomliga av tredje part. Med användningen av SSL-kryptering lagras din personliga data säkert och skickas bara genom användning av SSL-kryptering.

Om du vill att din information SSL-krypteras under hela tiden som du handlar på nohea.nu. var vänlig använd följande länk https://www.nohea.nu

Hur får jag mina återbetalningar?

Vi återbetalar dina pengar efter att vi har mottagit ditt paket. Vi återbetalar pengarna till samma konto och på samma sätt som du betalade. Det betyder att om du betalade via faktura behöver vi dina bankkontouppgifter för att föra tillbaka pengarna. Om du betalade via betalkort kommer pengarna att tillgodoräknas ditt betalkort.

Om du skickade ditt returpaket för mer än 10 dagar sedan och du fortfarande inte har fått ett e-postmeddelande som bekräftar din retur, var vänlig kontakta oss på Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.